Selasa, 29 Ogos 2006

Bapak and Bilik


Gambar Hiasan

Semalam bapak (a.k.a khairul anuar) ex classmate sekolah dulu2 datang UTm. Yup. orang memang panggil die bapak (disebabkan komposisi badannye yang menyerupai bapak orang). Best giler die dapat further study kat Indonesia (Universitas Andalas). And aku baru tau rupenye banyak lagi budak mrsm kuchai yang dapat kat sane. Bapak, Azue and Aisah makin menghampiri cite2 diorang untuk menjadi doktor. hmm.. aku kat sini masih terkontang kanting and terlalu obses untuk pikirkan masa depan aku.. good luck for them :)


Ni la die Bapak (bukan nama sebenar)


Ari tu, akibat kelam kabut nak balik umah, akhirnya bilik aku macam dilanda tornado. balik dari rumah, masuk bilik je rasa tertekan. aaa.. tension je bilik bersepah. so, mengikut hukum alam, terpaksa la tambah lagi sepah sebulum betul² kemas..hehehe
Bukan bilik aku!
Setelah berhempas pulas, hasilnye best sesangat. rasa bersih and teratur.
hehe
bilik aku.. hehe

Life goes on :)

4 ulasan:

  1. huhu bilik sape ni? rasenye kalo tikus masuk pun boleh sesat! tak jumpe jln keluar ;p haha...

    BalasPadam
  2. ha. tu la. tah bilik sape tah yang bersepah tu. bukan setakat tikus je boleh sesat, gajah kalo masuk pon sesat :)

    BalasPadam
  3. Kalo gajah sesat apatah lagi siput.. confirm tinggal cengkerang.. ;p

    BalasPadam
  4. tehehehehehehehe.. 100 markah utk ko kucai betul2 haha...

    BalasPadam

terima kaseh :)