Halaman

Ahad, 10 September 2006

Adsense+Blog, Proxy+Websense and Winamp+YM

Akhirnya berjaya gak nak update blog. ade gak la dalam seminggu tak dapat access langsung mane2 blogspot.com domain (kene block dengan server utm - tah, fakulti pendidikan punye server kot). minggu ni + minggu lepas siket: pesta konvo, jumpe banyak member2 lame, member2 yang konvo, adsense request approved, start kerja and banyak lagi ar.

as u all notice, aku punye blog dah tambah adsense. Click em if ya think the link provided is useful. korang pon try la daftar skali.

nak letak lagu (dalam winamp) korang ke status yahoo messanger? pakai plugin WA2Y http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=144424

(Actually aku malas gile nak menaip. ape2 hal pon, Life Goes On :)

2 ulasan:

  1. uahhhhhh.. aku dah bleh bagi komen pepagi buta ni... cis kelas simulasi wat aku cuak.. raja.. selamat bekerja... allinurl:"nph-proxy.cgi"

    yeah.. bypass websense

    BalasPadam
  2. yeah baby.. let us surpass the websense.

    buat masa ni, aku suke pakai Reject the Block - Free Internet Utilities

    :)

    Selamat bekerja gak untuk ko dari aku yang tengah bekerja. ehehehe

    BalasPadam

terima kaseh :)