Sabtu, 2 Disember 2006

Umah sewa

Lame giler dah tak tulis ape2 kat sini. Am I a lazy person? perhaps.. malasnya nak menulis. tapi rajin pergi jalan2 melawat umah sewa bebudak forecast kat taman sri pulai. bestnye kalo dapat dok umah sewa. rasa macam free je nak wat ape2 (kot :)


Fazrol nak show off moto die.


Umah fazrol baru 2 orang je yang ade. tu dengan jay em.


tengok herman repair komputer. conclusion: processor rosak. ahaha


jay em, nata dengan sorang watak yang tak dikenali. hehehe

emm. bile la leh dok umah sewa dengan diorang. tunggu dah stabil nanti kot. ni nak makan pon takde duit, berangan lak nak dok umah sewa. haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kaseh :)