Halaman

Rabu, 29 Ogos 2007

...aah!

3 hari lepas...

bangun tengah malam, terus godek godek dapur. tengok sume barang ade tapi takde bawang merah / putih lak. takkan nak pergi beli kat 7-11 lak. call ijan/fazrol tanye ade bawang tak kat umah diorang. diorang kate ade. then pergi mintak bawang kat umah diorang. gile takde keje mintak bawang kat taman teratai tengah tengah malam. sampai sampai umah diorang je, jay em sound "ko ni pehal serabai nak mampus". aku reply dengan senyuman je. hehe. takpe. janji perut penuh..

2 hari lepas...

kucai belanje kfc. thanks kucai. lame dah kucai tak belanje. dulu (2 tahun lepas) kucai ade blanje kfc gak. sempene birthday die. hehehe



1 hari lepas...

makan dengan budak budak forecast (and couple/awek2 diorang). kire lebih kurang macam reunion la ni (kot). aku lak bawak couple aku - yazid. ahaha. lame dah tak makan ramai ramai macam ni. sekali 5 table. kali terakhir adelah mase budak budak pontian datang dengan zain.

pagi tadi...

lame dah aku tdo tanpa mimpi. kali ni dapat sekali 2 mimpi. just nk alert je.. aku tdo and bermimpi pasal sepupu aku tu. tapi tak ingat mimpi pasal ape..

terbangun then aku baca msg sepupu aku bagi, die cakap pasal pet die wat hal.

then sambung tdo, termimpi lagi. tapi kali ni pasal lain lak. pasal ade sorg budak tu. mase tu aku lepak kat kl. jalan jalan kat kawasan bukit. tetiba terdapat satu msg. lebih kurang camni la... "weh raje, ko tengah wat ape. ko kat ne? aku rindu sangat kat ko.."

terkejut gak since the story aku and die dah lame berlalu pergi. then aku pon tergesa gesa pergi umah die, pastu jalan jalan dengan die kat kawasan bukit. pastu sampai kat satu bukit tu, kitorang ternampak pakwe budak ni. then budak ni terus berlari lari anak pergi kat pakwe die (naik tangga). aku tengok pakwe die bawak kete wira/satria (aku ni failure siket bab bab mengecam jenis kete) and dalam kete tu ade dua pompuan. wow.. (haha) aku ekceli tak kenal pon pakwe die and ape yang budak tu describe (physically) pasal pakwe die memang kontra abis dengan yang aku jumpe nih.

bersalaman dengan pakwe die, then siap borak borak lagi macam aku borak dengan kawan kawan baik aku.

pakwe budak tu: weh, jom pergi bundle kat depan tu
aku: hek eleh. ko ni macam tak kenal aku je. aku mane minat pergi kedai kedai baju nih.
pakwe budak tu: alaa.. aku taw la. teman aku je. jom ar..
aku: mari..

baru je aku nak fahamkan macam mane aku leh rapat dengan die, tetiba aku terbangun/terjaga dari mimpi. sepupu aku kejut aku bangun. pastu dapat msg dari ex-student aku.. "raje, mintak biskut awak leh?" hahaha.. wth?

3 ulasan:

  1. apa yg betik cuba lakukan itu????apesal betik 6x ganda lebih besar dr badan kuchai???aiyyyooo....=)

    BalasPadam
  2. @abeming
    sedarlah wahai abeming. kami berpendapat perut betik tu kembung semacam sebab die pemalas, die tak reti mengorat betina, kene halau dengan kucing lain dirumah sendiri dan juga menjadi suspek penternak cacing yang berjaya..

    tapi ape ape hal pon, betik jugak sometimes menjadi penghibur rumah kitorang (penghibur = bahan kutukan).

    @circleinspoon
    ko nak belanje pizza ke? alhamdulillah. semoga dimurahkan rezeki ko :)

    BalasPadam

terima kaseh :)