Ahad, 6 Januari 2008

hehe



bagi komen siket kat lagu ni. lagu instrumental je..

8 ulasan:

  1. hahaha...aku hingatkan lagu apa...ko buat pakai apa ni...masukkan la suara ko tu...mesti kalah anuar zain aku rasa...ko kemana menghilang ekceli...rajuk apa yang lama sangat tu...kalau aku ada kat sana, dah aku pujuk2 rayu2 belai2 ko...hehehehe

    my darling is back! muahahaha...

    BalasPadam
  2. tak nak letak suara. suara aku tak sesedap anuar zain. mmg buat instrumental je.

    aku dah letak dah pasal tu. kat post 2008 aku tu. ko nak belai belai aku ke? ko jangan.. aku tak nak tengok bumi malaysia ni terbalik nanti. hehe

    err.. muah :p

    BalasPadam
  3. owh yeke...aku baca gak post 2008 tu...tapi perenggan pertama je...ayat2 best...pastu aku sket...baca yang atas terus...kena up to date sket la...hahah...

    yay! dapat muah...hahaha

    BalasPadam
  4. haha. banyak la ko. aku ter'muah' je tu :p

    BalasPadam
  5. mcm lagu game jer...hehehehe... tapi, ok lah... :)

    BalasPadam
  6. raje, tahniah2.. mmg best lagu ni.. ade la bau2 bodom+arch enemy+rotting christ.. tapi bile nak buat kan lagu untuk ltb? lagu yg key rendah sket, supaye geweng x t' berak nak nyanyi n solo part, due gitar lawan2.. hehe.. pasal kitorang xdak keyboardist, x ley la nak main lagu ko ni.. heh.. keep up da nice effort.. mane tau satu ari nanti dapat compose lagu untuk warman ke kan.. adios.

    BalasPadam
  7. president..
    lagu game ke tu? hehe.. ada gak la iras iras :p

    sha..
    aku buat gune Guitar Pro 5. kalo nak softwarenye, sila hubungi aku dan sediakan RM5 :)

    shuki ltb..
    hehehe.. baiklah. aku dulu tu pon compose lagu kat umah. time tengah takde keje sangat. memang ade niat nak buat lagu untuk korang. takut takde standard je. dah le aku pakai scaling biase biase :p

    ok insyaAllah. nanti ko tolong la skali beb :)

    BalasPadam

terima kaseh :)