Halaman

Ahad, 13 Januari 2008

maal hijrah..

bagaimana aku menyambut satu muharam 1429?

tdo lambat and duduk sahaja di rumah. petangnya, kucai balik dari opis sambil mengadu sakit. dia eksiden kat depan simpang space tu. tak pe. seb baik pedal moto ko je yang patah dan tiada patah pada badan ko.

malamnya aku lepak dengan geweng kat Ayub. aku nampak ade satu kete mini yang tetiba ke tepi dan "BANG".. dia terlanggar kete yang parking. aku and geweng serta pelepak pelepak tetap kat Restoran Ayub semua tinjau tinjau apa yang berlaku. 'si pembawa eksiden' tu keluar tengok apa yang rosak kat kete dia and kat kete 'si dilanggar' tu. aku rasa disebabkan tiada orang pergi kat dia, so dia pon start kete die (yang bunyik dah teruk gila) and blah (lari).. ceh. siot je..

esok (2 muharam) tengah hari aku pergi ke fakulti bersama kucai. and aku menyaksikan satu lagi eksiden. hah!

****
kadang kadang aku suke lak tengok blog blog orang yang menceritakan pasal tahun baru. sebab ramai yang meng'summerize' kan the whole year dalam beberapa perenggan sahaja. hehe

well.. life goes on :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kaseh :)