Halaman

Isnin, 6 Ogos 2012

Hari ini cuti (Tertakluk kepada terma dan syarat)



Holiday for these states:
Kelantan, Pahang, Perak, Perlis, Penang, Selangor & Terengganu only..


Tapi rumah aku kat Selangor! Nyaris-nyaris! Betul-betul tak sampai sejengkal dengan sempadan Selangor - Kuala Lumpur..

(tak sampai sejengkal kan??)


Tapi opis aku lak betul-betul sebelah sempadan Kuala Lumpur - Selangor, iaitu dalam jajahan Kuala Lumpur!!..

(dalam jarak baling batu je, and heck, i'm not even olympic-class baling batu pon!)


> MFW (my face when)..


uh uh. tak pe la. tahun ni aku kerja extra sehari. sebab aku tak sempat dapat cuti wilayah (1 Februari) sebab masa tu aku masih bekerja di Johor. dan obviously aku tak dapat nak merasa cuti hari hol Johor (20 Disember 2012) dan birthday sultan Johor (22 November 2012)..


Tekunlah, wahai Fa Wildchild!!!


Tekunnnnn

T__________T


ps: gambar kucing itu diambil dari ThePetProductGuru hasil dari carian images.google.com => shocked cat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kaseh :)