Halaman

Isnin, 2 Julai 2007

Bukit Indah



Seketika di bukit indah. sekadar 20++km je dari taman universiti. jalannya: taman universiti -> masuk mutiara rini -> lalu depan taman daya jaya -> masuk taman timur -> lalu depan taman nusa bestari jaya -> masuk taman nusa bestari 2 -> sampai ke taman bukit indah.



berbaloi dengan kepenatan yang ditaburkan, aku dapat melihat pelbagai karenah manusia disitu. tidak perlu mencari pantai. pelbagai jenis dan kaum manusia berkumpul disitu untuk sama sama menggunakan taman umum itu sepenuhnya sambil menghormati kesensitifan setiap kumpulan.. yeah..

"For one brief moment I felt the heartbeat of creation, and it was one with my own." Philip J Fry [3acv15]

12 ulasan:

  1. cantik lah pic tue....
    senyum seindah suria..yg membawa cahaya... senyuman dari hati... duniamu berseri...
    lalalalala....

    BalasPadam
  2. so? ape lagi? apply la utm skudai. tak jauh pon dari utm. dalam 20++km je :)

    BalasPadam
  3. mmg nk apply la nie.. kena tgu thn depan lah... hahahahha!!! tgu kedatangan ku di sana...... :)

    but 20km++?? jauh lah tue... lain la klu ada transport sndr...
    hmmmmmmmm.....(-_-!)

    BalasPadam
  4. taknak tunggu. nanti penat menunggu. ahaha

    20km tu tak jauh la. dekat je. naik teksi pon, baru beberape hingget. hehe

    BalasPadam
  5. Bukit Indah ada primaid kaca mcm primaid kaca kat Muzium Paris, wow mcm ini tak payah pergi Paris

    BalasPadam
  6. cheh! yelah..yelah..tak pyh tgu aku....
    takut lah naik teksi.. nnt aku dilarikan orang pula.. hahahaha!!!

    BalasPadam
  7. @yazid
    mane ade piramid kaca la. just besi besi je tu yang dibuat dalam bentuk piramid. kalo nak pergi, ajak aku la ek. hehehehehe

    aku tak tau lak ade piramid kaca kat muzium paris.

    BalasPadam
  8. @president
    memang aku tak nak tunggu ko pon. ahahaha. ade pulak orang nak larikan ko :p

    BalasPadam
  9. aku tak pernah tahu pon kewujudan bukit indah sepanjang aku di utm...hampeh.....

    BalasPadam
  10. ler. bukit indah tu sekadar taman je. same la macam taman taman lain kat sana. mungkin ko penah lalu, tapi tak tau je name taman tu.

    BalasPadam
  11. wah.. rasa nak panjat aje.... panjat jom piramid besi tu.. pastu tangkap gamba dari atas.. dapat gak pengalaman orang yang bina piramid tu bila di puncak.. eheheh

    BalasPadam
  12. aku memang nak panjat pon. tapi tak tau la boleh or tak panjat bendalah tu. tah la. tengok la camne nanti.. kalo nak panjat, aku ajak ko. tapi aku takut ko jatuh je. sebab tinggi giler and ko tu dah la rabun. ahahahahaha

    BalasPadam

terima kaseh :)