Sabtu, 5 Januari 2008

2008

2007..

ada yang datang, dan ada juga yang kembali. ada yang memberi, kemudian mengambilnya kembali. ada yang memberi, memberi dan terus memberi. ada yang masih tercari cari. ada yang dah jumpa, tetapi tak reti menghargai. ada yang terlambat, tanpa mampu berbuat apa apa, namun tidak patah untuk berusaha. ada yang berkuasa, tetapi kemalasan lebih menguasai..

tahun 2007 ni, tangan aku kurang memberi. cuma banyak menerima. and ada yang aku terima, dan bersikap lepas tangan sahaja, tak menghargainya. tak gunakannya sebetulnya. maka, tak hairanlah tahun ni aku banyak kehilangan.

tapi, tak lupa jugak aku bertemu dengan mereka yang menarik pendiriannye. sikap yang pada pandangan aku unique. sikap brotherhood yang mengagumkan. sikap tidak peduli apa yang orang kata. err.. sikap ego yang lagi tinggi dari aku pon ada gak. haha

sebenarnya, banyak perkara menarik yang berlaku dalam tahun ini. cuma bagaimana fikiran kita sendiri yang mengatakan dan mentafsir sama ada ianya sedih, gembira, malang dan sebagainya. pandangan positif amat penting, kerana ianya banyak membantu menggerakkan daripada membatu sahaja..

aku mengakhirkan tahun ini dengan bertapa dari dunia tanpa sempadan. and it works very well.. hehe

well.. good bye another chaos ridden years

2008..

hoping to see a better and a fine day, everyday :)
and expecting a good life..

well.. hoping and expecting is waaayy tooo different. but yet, ianya menuju a same goal. and of course, life must goes on :)

5 ulasan:

  1. oh ya... ingat lagi x dgn citer Daisy tu? kamu boleh tgk citer tu kat crunchyroll.com n taip Daisy Movie... slmt menonton... ^_^ peace!

    BalasPadam
  2. en. raja
    slmt tahun baru
    smga lbh tabah dlm menghadapi segala dugaanNYA..

    cerita daisy tu best!!
    slmt menonton juga :)

    BalasPadam
  3. president..
    ya. ingat lagi. yg mp3 kamu bagi dulu tu kan? baiklah. nanti saya cari :)

    tak pon sy beli je nanti dvdnya. hehe :p

    kakok..
    cik kakok juga selamat tahun baru. semoga segala kesalahan dan kesilapan tahun tahun lepas dapat menjadi iktibar untuk menempuhi tahun baru ini :)

    wah. dah ramai yang promote citer daisy tu. mekaseh :)

    BalasPadam

terima kaseh :)