Sabtu, 22 November 2008

demam


terfikir lak aku. kan best kalo kat berita ada bagitau sekarang ni musim demam atau musim tak demam ke. hehe

۞



terasa sangatnya penat kalo tengah demam.. tapi

+ best ketika demam:
nafsu makan melampau tinggi giler. asyik lapar je.

- x best ketika demam:
nak makan hapenye. sakit tekak,

+ best ketika demam:
tak leh isap rokok banyak banyak. sakit tekak. save budget minggu ni.

- x best ketika demam:
nak isap rokok tapi sakit tekak!

+ best ketika demam:
dapat manje manje dengan semua orang disekeliling

- x best ketika demam:
sampaikan orang dah naik menyampah sebab manje sangat. haha

+ best ketika demam:
tak payah nak fikir sangat pasal kerja

- x best ketika demam:
pastu nanti kerja tertangguh melambak lambak

+ best ketika demam:
asyik tdo je

- x best ketika demam:
bangun tdo je sakit kepala

+ best ketika demam:
boleh biarkan bilik bersepah

- x best ketika demam:
sakit hati kalo nak carik barang kat dalam bilik

+ best ketika demam:
dok depan pc je

+ x best ketika demam:
apa nak buat depan pc? dah la tak dapat internet

...


apa yang boleh dilakukan adalah dengan mencuba menjadi seorang yang optimistik. ni tak. asyik mengomel ngomel je. fikir demam ni ada baiknya. selalu sakit perut => helps cleaning my colon. selalu berpeluh => buang toksik. selalu sakit kepala => berhenti seketika dari fikir benda yang berat berat..


....

:)

5 ulasan:

  1. nk tunjuk gak 88 dia tu...hehe
    semoga kita sama2 cepat sembuh...huhu...
    x best demam ni....
    =/

    BalasPadam
  2. banyak ubat tu. selamat menghabiskan ubat. :p

    BalasPadam
  3. cepat-cepat la sembuh k.. rajin-rajin makan ubat...

    BalasPadam

terima kaseh :)