Halaman

Ahad, 22 Julai 2007

Maaf

aku mintak maaf kepada sesiapa yang terasa atas status aku pada khamis 19/07 petang.

bukan ape. aku terlalu tertekan. ade ke patut orang yang baru je kenal aku kate macam tu kat aku. dah tu, kate macam tu di hadapan orang orang yang aku baru nak kenal, orang orang yang nak kenal dengan aku, orang orang yang mungkin akan bekerja semeja dengan aku. orang yang ada kuasa kat sini. die leh lak bagi statement macam tu kat aku time aku tengah fuzzy dengan research aku, hope aku and future aku. emm.. tah la.

walaupon aku taw probability die nak masuk blog aku ni agak nipis, but, aku still perlu minta maaf gak (die tu buta IT. ahaha). walopon pastu aku jumpe die kat jalan2 korridor sini, aku still leh senyum lagi kat dia. maybe lepas aku luahkan kat ym, terasa lega siket.

ekceli, aku (kalo boleh) tak kesah ape yang diorang nak kate. but, tak perlu la bagi bad impression kat orang yang baru lagi dengan aku.. tah la..

thanks to niki, sarmi and kucai yang sanggup tegur aku walopon aku wat status camtu skali. thanks :)

ahhh..

Cromok - Memories
I'm not angry with life,
I'm just bewildered,
Chains of uncertainty are holding me down


Cromok

3 ulasan:

  1. hahaha....cute gila blog ni...ko patut jadi pompuan....ekceli aku pon ngah cari wordpress punya theme utk blogspot...tp xjumpa yg berkenan...kang aku tukar pki blog wordpress plak baru tau...heheh...wordpress nampak macho...x termasuk blog ko la tp...ko punya cute cam pompuan...ngeh3

    BalasPadam
  2. bak kate org kelate... 'mat bungo'

    BalasPadam
  3. @abeming, underaged gurl
    tu la. aku pon terasa nak tukar ke wordpress. tapi aku tetap nak tunggu aku ade server aku sendiri.

    semalam and hari sabtu lepas. ade certain girl yang cakap aku ni tak hensem. tapi cute. tah la. ape yang korang nampak ni sekadar luaran sahaja. dalaman aku penuh dengan paradox yang aku sendiri pon takuti.

    tapi.. dah tua nanti, aku tetap akan berkedut sane sini gak. lumrah la. takde bende yang kekal. paling tak pon, aku mati dengan kecutean ini. buried dalam tanah, tetap kene makan gak dengan tanah..

    yup. maybe that term amat seswai untuk aku. 'mat bungo'. but i always prefer the word FA (fait accompli) to define myself :)

    aku tetap hepi and bersyukur menjadi seorang lelaki.

    BalasPadam

terima kaseh :)