Halaman

Selasa, 3 Julai 2007

sekadar luahan (2 + 3)

malam semalam boring giler. tak tau nak wat ape. damn..

malam semalam sakit pinggang and back spine. damn..

malam smalam tak boleh tdo. dari pukul 2 pagi sampai pukul 6 pagi baring atas katil je. damn..

pagi tadi tdo kejap je. pukul 6 lebih sampai pukul 10 pagi. damn..

pagi tadi mimpi bukan bukan. damn..

nak kuar rumah, nazri (a.k.a geweng) cakap paip depan umah bocor. damn..

sinki tersumbat. damn..

nak install package untuk mikatex (LaTeX), asyik error je. damn..

uuuuu.. (efek sedih).

♪♫♪♪♫♪♪♪♫♫♪♪♫♫♪♫♪♪♪♫♪♫♪♪♪♫♫♫♪♫♪♪♪♫♪♫♪♪♪♫♫♫

just nak share satu lagu ni. lagu yang mengingatkan aku kepada banyak peristiwa. lagu yang diperkenalkan time kawan kawan baik aku berkumpul jamming dari tahun 2002. lagu yang menjadi lagu tema tiap kali kitorang jamming. dari bulan 9 tahun lepas, aku and ijan teringin sangat nak nyanyi lagu ni. sampai sekarang, masih gagal mengumpulkan "kitorang". kitorang: aku, faziruddin, fazrol, fadzle, nik, jay em, alan, ijan, mamai, bob mirzan. kude keladie padie. hehe.. lirik lagu ni actually sedih, tapi dinyanyikan dengan gUmbira. sebab time sorang (vokalis) menyanyi, yang lain lain macam mengejek die. fun giler.. so.. enjoy bebeh.. (yang warna biru tu, vokalis sorang nyanyi. yang warne ijau tu, ramai ramai nyanyi, yang warne merah tu, sume nyanyi skali).

Boo Hoo Clapping Song

I walk alone, I'm lonely
Why should we hear your problems
I sit at home, I'm crying
Don't wanna know, we don't care
My baby's gone, she left me
Suits you right boy, you know it
My world gone wrong, please help me
We have no time, now beat it!

And everyday, we share our dreams
And everynight, we laugh at things
Now you don't care, now you don't feel
So many friends, now where they'll be
Now you tell me?




korang leh donlod kat sini, and rajin rajin ar visit blog Carburator Dung.

11 ulasan:

  1. aku dah tepon saj tadi.. guna kdit fit.. aku bagi die no ko... i act like a proxy :)

    BalasPadam
  2. Fa... mcm mana nk download? aku pun nak dgr gak lagu tu..

    BalasPadam
  3. @faisal
    wahaha.ok. thanks..

    @ma
    kalo pakai internet explorer, right click kat "sini" tu, then pilih save target as..

    kalo pakai firefox, right click kat situ gak, then amik save link as..

    BalasPadam
  4. yelah.. aku ada visit blog tu, but dunno mana satu... hahahaha!!

    BalasPadam
  5. errr.. bukan kat blog tu. adehhh (tiru ayat kegemaran aku_cakk)

    BalasPadam
  6. eleh semalam keluar dgn awek tak ajak friends pon.. where r your friends now huhu.. putih mata aku ..

    BalasPadam
  7. siap2 pakai wangi. tunggu ko bwk kiatorg ke bukit indah

    BalasPadam

terima kaseh :)